Sound Auto
Descripción
SOUND AUTO by ESMERARTE
Hoxe en día un coche é, con moita diferenza, a mellor contorna para experimentar unha escoita privilexiada de música. Non hai, salvo contadas excepcións, outro recinto que fose desenvolto tan especificamente para illar ruídos exteriores e ao mesmo tempo fóiselle dotando dunha tecnoloxía no plano de audio que excede a calquera equipo de son doméstico.
Os coches dispoñen de Android Auto, Apple Car, sistema de streaming e demais plataformas de contido que ofrecen ao usuario unha variedade nunca vista. Toda a música creada pódese escoitar nun coche. alguén se parou a pensar en que os creadores desa música nunca pensaran niso?
Os contidos que se difunden por radio son en estéreo no mellor dos casos. As plataformas de streaming teñen os seus estándares pensados na mesma dirección, pero… e se houbese un estándar, un formato industrial que sacase partido de verdade a toda a nosa instalación de son do coche?
Realmente xa existe: chámase Dolby Atmos. É un estándar pensado para sound bars de televisión ou equipos “de salón” e equipos 5.1 (en realidade van polo 7.1). O caso é que é un modelo de reprodución de música que permitiría aos creadores de contido poder definir como vai soar a súa música nun coche… En calquera coche.
A batería sempre poden soar desde abaixo, o cantante sempre pode estar ( figuradamente) no parabrisas cantando para nós, os coros nos lados, e así con todos os matices dunha produción musical.
O único que necesitamos é crear unha contorna de colaboración entre os creadores de contido e os fabricantes de automóbiles que cristalice en: Coches equipados con estes sistemas de audio (e non estamos a falar de máis altofalantes), e contido especialmente mesturado e pensado para reproducirse en coches.
Para iniciar esta colaboración e facer realmente que este proxecto mellore a experiencia de usuario de vehículos só temos que conseguir que o sector editorial vexa unha oportunidade en leste movo horizonte. Para iso crearemos modelos de experiencia nos que poder demostrar que este concepto novo de mestura non só é posible se non que é unha baza máis de márketing para ambos os mundos.